Pagini

sâmbătă, 4 septembrie 2010

Importanta imaginilor in reclama

Imaginile nu numai ca imbogatesc un material publicitar din punct de vedere estetic, dar aduc si o nota importanta de credibilitate. Iar credibilitatea inseamna vanzari. Nu inserati insa imagini la intamplare (doar ca sa umpleti spatiul disponibil), ci tineti intotdeauna cont de efectul lor asupra cititorilor. Astfel, se recomanda sa…

1. …publicati propria dvs. poza, in calitate de director al firmei care face oferta.

Cititorii se vor simti mult mai confortabil, deoarece aceasta le va crea sentimentului ca “discuta” cu cineva in carne si oase si nu cu ceva abstract numit “firma X”. Bineinteles, recomandarea e valabila in cazul materialelor de reclama mai ample, gen brosura, newsletter sau pagina web (pe majoritatea paginilor web chiar exista un link intitulat “Cine suntem”); in rest – in ziare, reviste – spatiul e scump si trebuie sa va axati strict pe transmiterea unui mesaj cat mai percutant.

2. …publicati poza produsului.

Ea arata privitorului ca produsul exista cu adevarat, este tangibil, iar acest lucru inlatura din mintea cumparatorului gandul ca totul ar putea fi doar o pacaleala. S-a constatat ca simpla prezentare a copertei unei carti sporeste vanzarile acelei carti cu 50%. Chiar si o carte electronica (e-book) trebuie sa aiba coperta – nu conteaza ca cititorul nu va ajunge niciodata sa o atinga fizic.
Educarea copilului


3. …publicati imagini cu produsul in actiune.

Aici situatia depinde de natura produsului promovat. Evident, in cazul aparatelor, uneltelor, echipamentelor, lucrurile sunt mai clare, dar pentru servicii va trebuie inspiratie. Eventual, puteti apela la o solutie universala, cum ar fi imaginea unui client zambind larg in timp ce afiseaza niste simboluri ale bunastarii sale: casa, masina, un portofel plin.

Cat despre forma grafica in care imaginile si textul reclamelor dvs. ar trebui sa se imbine, lasati asta in sarcina specialistilor in tehnoredactare (desktop publishing). Oricat de bine alese ar fi imaginile si textul, o tehnoredactare de amator le poate anula instantaneu impactul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu